вимкнення мережі аудиторії у Facebook

Спосіб 1: налаштування реклами

В першу чергу провести відключення Audience Network на Facebook можна під час створення або редагування власної реклами в Ads Manager, що дозволяє обмежити демонстрацію оголошень однієї лише соціальною мережею і пов'язаним додатком. Потрібні параметри однаково доступні в настільній версії бізнес-менеджера і в Ads Manager для мобільних пристроїв.

Варіант 1: Веб-сайт

На веб-сайті зробити відключення Audience Network можна через Ads Manager для будь-яких оголошень. Звичайно, бажано мати повністю налаштовану рекламу, щоб більш комфортно працювати з фільтрами, якщо буде потрібно.

Читайте також: як створити і видалити рекламну компанію

  1. Відкрийте початкову сторінку менеджера бізнесу та виберіть потрібний рекламний рахунок.Выбор рекламного аккаунта на сайте Facebook

    Після цього в лівому верхньому кутку вікна відкрийте головне меню і в блоці " розміщення реклами» виберіть «Ads Manager» .

  2. Переход в Ads Manager на сайте Facebook
  3. Клацніть лівою кнопкою миші на вкладці " групи оголошень» і натисніть »створити" , щоб перейти до редагування нової групи. Також можете натиснути &171; редагувати & 187; під вже існуючим оголошенням.

    Читайте також: Як налаштувати рекламу на Facebook

  4. Переход к редактированию рекламы в Ads Manager на сайте Facebook
  5. У налаштуваннях оголошення знайдіть підрозділ " місця розміщення» і в блоці «платформи» зніміть галочку «Audience Network» . Після збереження параметрів без даної опції завдання можна вважати виконаним, так як реклама буде обмежена демонстрацією тільки на Facebook.
  6. Отключение Audience Network в Ads Manager на сайте Facebook
  7. Якщо ви хочете лише частково обмежити розміщення оголошень, можете перегорнути сторінку нижче і розгорнути розділ " Показати додаткові параметри» . Переход к настройкам рекламы в Ads Manager на сайте Facebook

    Скористайтеся посиланням " редагувати» в блоці "виключити вміст та видавців" .

  8. Переход к редактированию фильтров рекламы в Ads Manager на сайте Facebook
  9. Клікніть ЛФМ по пункту " фільтр вмісту» , щоб перейти до налаштувань. Переход к фильтру контента в Ads Manager на сайте Facebook

    В результаті трохи нижче відобразиться вкладка «Audience Network» , що надає кілька варіантів фільтрації. Можете вибрати обмеження на свій розсуд.

  10. Настройки фильтров контента в Ads Manager на сайте Facebook

Окрім вищесказаного, ви також можете створювати власні списки блокування на основі адрес додатків та веб-сторінок з інтернету. Для збереження змін досить буде скористатися кнопкою»опублікувати" .

Варіант 2: Ads Manager

Процедура відключення Audience Network через Ads Manager для телефону не сильно відрізняється від настільної версії і полягає в редагуванні параметрів рекламних оголошень.

Завантажити Ads Manager з Google Play Маркета
завантажити Ads Manager з App Store

  1. Знайдіть потрібне оголошення і в блоці " групи оголошень» виберіть заздалегідь підготовлену рекламу.
  2. Переход к Группе объявлений в приложении Facebook Ads Manager
  3. Торкніться посилання " Показати деталі» у підрозділі " група оголошень» і тапніте по іконці олівця навпроти " місця розміщення» .
  4. Переход к изменению мест размещения в приложении Facebook Ads Manager
  5. Встановлення значення " Ручний» на сторінці «Edit Placements» , знайдіть блок «платформи» і виберіть «Audience Network» .
  6. Переход к настройкам Audience Network в приложении Facebook Ads Manager
  7. Зніміть галочки поруч з непотрібними вам варіантами реклами або скористайтеся кнопкою " Очистити все» для швидкого відключення. Щоб застосувати нові настройки з відключеним Audience Network, необхідно скористатися галочкою в правому верхньому куті на екрані «Edit Placements» .
  8. Изменение настроек Audience Network в приложении Facebook Ads Manager

Варто відзначити, що Audience Network не буде працювати без реклами або аккаунта, що дозволяє просто виконати видалення. Однак для вже оплачених оголошень такий варіант не підійде.

Спосіб 2: вимкнення реклами

Для демонстрації найбільш підходящої реклами Facebook постійно збирає дані про користувачів за допомогою Audience Network і згодом використовує їх для показу оголошень на сайтах і в додатках, не пов'язаних з соцмережею. Обмежити використання даних можна стандартними засобами.

Варіант 1: Веб-сайт

У настільній версії веб-сайту Facebook потрібно буде перейти до налаштувань реклами, доступних лише за спеціальним посиланням або після певних дій.

Перейдіть до параметрів реклами у Facebook

  1. Клікніть по представленої вище посиланням, щоб перейти до налаштувань рекламних переваг на окремій сторінці. В якості альтернативи це ж можна зробити, якщо спробувати закрити будь-яке оголошення в соціальній мережі і вибрати " чому я бачу цю рекламу» .
  2. Переход к настройкам Рекламных предпочтений на сайте Facebook
  3. Опинившись у розділі " ваші рекламні уподобання» , клікніть лівою кнопкою миші по рядку " налаштування реклами» .
  4. Переход к Настройкам рекламы на сайте Facebook
  5. По черзі відкрийте налаштування кожного варіанту та встановіть значення»заборонено" . Процесс отключения рекламы на сайте Facebook

    Єдиним винятком є пункт " Реклама, включаючи ваші соціальні дії» , де необхідно виставити значення »ніхто" . В результаті ви зможете обмежити демонстрацію оголошень на основі зібраної інформації.

    Пример правильного отключения рекламы на сайте Facebook

    Не забувайте і про додаткові блоки з тієї ж сторінки, що дозволяють зробити приховування реклами, призначеної для певного віку, або подивитися дані про вас.

  6. Дополнительные параметры рекламы на сайте Facebook

Після виконаних дій зібрані дані будуть ограновані соціальною мережею і ніяк не вплинуть на оголошення зі сторонніх ресурсів. На жаль, повністю заборонити збір інформації не вийде.

Варіант 2: Мобільний додаток

Офіційний мобільний клієнт Facebook також дозволяє керувати рекламними уподобаннями через подібний розділ, але доступний безпосередньо з налаштувань. При цьому в плані ефективності варіанти повністю ідентичні.

  1. Перейдіть на вкладку головного меню за допомогою верхньої або нижньої панелі програми та розгорніть розділ " налаштування та конфіденційність» . Тут необхідно відкрити «Налаштування» .
  2. Переход к разделу Настройки в приложении Facebook
  3. На сторінці з параметрами знайдіть блок»Реклама" і торкніться пункту " рекламні уподобання» .
  4. Переход к настройкам Рекламных предпочтений в приложении Facebook
  5. Опинившись в зазначеному розділі, тапніте по рядку " налаштування реклами» і виберіть " Реклама на основі даних, отриманих від партнерів» .
  6. Переход к Настройкам рекламы в приложении Facebook
  7. Після цього ви зможете ознайомитися з наслідками зміни налаштувань. Щоб обмежити збір даних, в блоці " підбирати рекламу на основі даних від наших партнерів» посуньте повзунок вліво до появи підпису »заборонено" і на нижній панелі натисніть " Зберегти» .
  8. Процесс отключения рекламы в приложении Facebook
  9. Аналогічні дії необхідно провести в розділі " Реклама поза продуктами компаній Facebook, підібрана на основі ваших дій у цих Продуктах» , вибравши варіант «ні» . Це важливо, так як саме виставлений тут заборона дозволить обмежити демонстрацію індивідуальних оголошень на сторонніх ресурсах.
  10. Процесс отключения Audience Network в приложении Facebook
  11. Як і на веб-сайті, можете приділити увагу і іншим пунктам налаштувань " рекламних переваг» . Однак зауважте, що здебільшого це стосується лише соціальної мережі.
  12. Дополнительные параметры рекламы в приложении Facebook

більше статей на цю тему: