Налаштування пікселя на Facebook

Створення та підготовка пікселя

Перше, чого необхідно приділити увагу при роботі з пікселями в соціальній мережі Facebook, це процедура підготовки і створення. Робиться все виключно за допомогою повної версії веб-сайту через бізнес-менеджер з уже готовою і налаштованою компанією.

  1. На верхній панелі бізнес-менеджера скористайтеся кнопкою «Business Manager» і в підрозділі " Управління компанією» виберіть " Налаштування компанії» .
  2. Переход к Настройкам компании в бизнес-менеджере на сайте Facebook
  3. Після переходу в лівому меню розгорніть підрозділ " джерела даних» . Тут необхідно клікнути по рядку «пікселі» .
  4. Переход к разделу Пиксели в Источниках данных на сайте Facebook
  5. В поруч розташованої колонці з тією ж назвою натисніть кнопку»додати" . Зверніть увагу на те, що всі наступні дії буде неможливо скасувати.
  6. Переход к добавлению нового пикселя на сайте Facebook
  7. Заповніть поле " Назва пікселя» відповідно до особистих вимог, враховуючи обмеження кількості символів. Також за бажанням відразу можете вказати URL-адресу вашого веб-сайту.
  8. Процесс добавления нового пикселя на сайте Facebook
  9. Натисніть кнопку»продовжити" у нижньому правому куті, щоб завершити процедуру створення. Після цього можна або залишитися в " Налаштуваннях компанії» , або відразу перейти до параметрів.
  10. Успешное добавление нового пикселя на сайте Facebook

Управління створеним пікселем походить із зовсім іншого розділу Сайту. Якщо ви захочете швидко перейти до параметрів, але вже закрили раніше згадане вікно, можете скористатися кнопкою «Open in Events Manager» у правому куті сторінки.

Встановлення пікселя на сайт

Наступний важливий етап настройки Facebook пікселя полягає в установці на сайт за допомогою одного з двох засобів, призначених для певних ситуацій. При цьому ви цілком можете зробити додавання пікселя відразу на кілька різних сайтів, наприклад, з метою об'єднання даних аналітики на одній сторінці.

  1. Скористайтеся кнопкою в лівій частині верхньої панелі, щоб відкрити головне меню бізнес-менеджера, і в блоці " управління компанією» виберіть «Events Manager» .
  2. Переход в раздел Events Manager на сайте Facebook
  3. Через верхній список, що випадає виберіть вашу компанію або рекламний аккаунт, для якого раніше створювався піксель, і на вкладці " джерела даних» клікніть по назві потрібного варіанту. У випадку з не налаштованим засобом необхідно натиснути за посиланням " запустіть інструмент налаштування пікселя» під повідомленням »майже готово" . Процесс выбора пикселя в Источниках данных на сайте Facebook

    І хоча тут буде представлено три варіанти установки, насправді методу всього лише два.

  4. Выбор метода установки пикселя на сайт на сайте Facebook

Партнерські інтеграції

  1. Клікнувши по блоку " додавання коду за допомогою партнерських інтеграцій» , ви перейдете до вікна вибору однієї з партнерських служб. Даний спосіб слід задіяти, якщо ви користувалися одним з представлених тут варіантів.
  2. Выбор партнерского сервиса для установки пикселя на сайте Facebook
  3. Залежно від конкретного партнера процедура налаштування сильно відрізняється, проте в будь-якому випадку проводиться в бізнес-менеджері. Наприклад, у випадку з найбільш популярним варіантом WordPress вам буде надано спеціальне розширення, яке згодом потрібно встановити через панель управління сайтом і активувати.Процесс установки пикселя на сайт партнера на сайте Facebook

    Найкраще просто дотримуйтеся базової інструкції на Facebook, в точності повторюючи кожну дію.

  4. Пример установки пикселя на WordPress на сайте Facebook

Додавання коду вручну

  1. Варіант установки «додавання піксельного коду на сайт вручну» призначений для тих випадків, якщо ви не виявили партнера в списку або вважаєте за краще самостійно працювати з кодом. Щоб почати установку, клікніть лівою кнопкою миші по текстовому блоку в підрозділі " встановлення базового коду на сайті» .
  2. Копирование кода пикселя для сайта на сайте Facebook
  3. Даний код необхідно вставити між відкриває і закриває тегом «HEAD» , бажано після будь-яких інших рядків. Врахуйте, що статистика буде збиратися тільки з тих сторінок, на яких був доданий Піксель.
  4. Пример вставленного кода пикселя на сайте Facebook
  5. Так як настройка реклами залежить від ваших вимог, на свій розсуд скористайтеся повзунком»включити" в блоці " увімкнути Автоматичний розширений пошук збігів» . В цілому, для отримання додаткової інформації можете відкрити сторінку за посиланням »Детальніше" .
  6. Включение расширенного поиска для пикселя на сайте Facebook
  7. На завершальному етапі установки заповніть текстове поле " введіть URL вашого сайту» і натисніть поруч розташовану кнопку " надіслати тестовий трафік» .
  8. Переход к тестированию кода пикселя на сайте Facebook
  9. Після натискання кнопки та автоматичного переходу на сайт виконайте будь-яку дію протягом наступних кількох секунд. Якщо код був доданий правильно, на місці текстового поля з'явиться підпис «Активний» .
  10. Успешное завершение проверки пикселя на сайте Facebook

Надсилання піксельного коду

Завершальний третій метод по суті дублює другий, але дозволяє відправити всі інструкції по E-MAIL.

Пример отправки инструкции по установке пикселя на сайте Facebook

Процедура установки не повинна викликати труднощів, якщо ви маєте в своєму розпорядженні доступом до потрібних налаштувань сайту. До того ж, завжди можна спробувати заново.

Додавання подій

Розібравшись з установкою, необхідно додати події, дані про які ви будете отримувати за допомогою пікселя. Тут передбачено два варіанти для самостійного ручного і напівавтоматичного виконання процедури.

Самостійна установка

  1. Якщо ви хочете вручну працювати з кодом, в нижній частині вікна " Налаштування подій» скористайтеся посиланням " додати код події вручну» .
  2. Переход к самостоятельной настройке событий пикселя на сайте Facebook
  3. Використовуйте представлені заготовки коду і кнопку " до тестування подій» , щоб виконати додавання. Ми не будемо детально зупинятися на окремих етапах, так як навіть Facebook не рекомендує даний підхід.
  4. Пример самостоятельной настройки событий пикселя на сайте Facebook

Напівавтоматична установка

  1. Для напівавтоматичного додавання коду у вікні " Налаштування подій» натисніть «використовуйте інструмент налаштування подій Facebook» .
  2. Переход к полуавтоматической настройке событий пикселя на сайте Facebook
  3. У наступному вікні введіть URL-адресу свого ресурсу та натисніть " відкрити сайт» . Для кожного варіанту потрібна буде окрема настройка.
  4. Добавление сайта для настройки событий на сайте Facebook
  5. Після переходу на сайті відобразиться спливаюче вікно з налаштуваннями подій. Щоб зберегти натискання користувача по якомусь елементу, використовуйте опцію " відстежувати нову кнопку» . Переход к отслеживанию кнопок на сайте с Facebook пикселем

    Для вибору досить просто клікнути по потрібному елементу лівою кнопкою миші.

  6. Процесс выбора кнопок для события на сайте с Facebook пикселем
  7. Через меню " Налаштування події» виберіть відповідне значення та натисніть " Підтвердити» .
  8. Выбор типа события на сайте с Facebook пикселем
  9. В якості альтернативи можете використовувати «відстежувати URL» . Це дозволить фіксувати дії, пов'язані з переходами по посиланнях.
  10. Настройка события на отслеживание URL на сайте с Facebook пикселем
  11. По завершенні настройки додані правила можна подивитися на вкладці " всі події» . Для збереження в правому верхньому куті натисніть " завершити налаштування» . Просмотр списка настроенных событий на сайте с Facebook пикселем

    На сторінці пікселя в бізнес-менеджері про успішне застосування параметрів можна дізнатися за рахунок повідомлення.

  12. Завершение настройки событий на сайте Facebook
  13. Коли Налаштування буде закінчено, обов'язково скористайтеся опцією " тестування подій» , доступною на окремій вкладці. Тільки так можна переконатися в правильній роботі правил. Процесс тестирования событий пикселя на сайте Facebook

    У майбутньому додати нові події можна буде на сторінці пікселя, вибравши в меню»налаштувати" пункт " налаштувати нові події» .

  14. Возможность перехода к настройкам событий на сайте Facebook

Процес налаштування подій, в цілому, не повинен викликати труднощів. До того ж, сам по собі Фейсбук надає масу рекомендацій і досить докладні описи опцій російською мовою.

Додаткові налаштування

Кожен задіяний піксель має окремий розділ з настройками, звідки можна як задіяти вже згадані раніше функції, так і скористатися багатьма іншими можливостями.

  1. Перший блок «спільний доступ» у розділі «Налаштування» дозволяє подивитися і надати доступ до аналітики для інших акаунтів. Пример настроек общего доступа к пикселю на сайте Facebook

    Самі зміни в будь-якому випадку виробляють не з Events Manager, а через " Налаштування компанії» .

  2. Настройки доступа к пикселю на сайте Facebook
  3. За рахунок параметра " використання пікселя» у підрозділі «Pixel and Cookie Settings» можна вибрати режим роботи. Це може бути корисно, якщо ви хочете отримувати дані аналітики, але не розміщуєте рекламу на сайті. Выбор режима работы пикселя на сайте Facebook

    В розділі " використання файлів cookie» встановіть значення »Включено" . Це дозволить Facebook використовувати дані вашого сайту для адаптації оголошень під кожного користувача.

  4. Включение сбора cookie для пикселя на сайте Facebook
  5. Pro " розширений пошук збігів» ми вже згадували раніше. Звідси можете включити або відключити цю опцію, якщо не зробили цього на етапі установки.
  6. Настройки расширенного поиска пикселя на сайте Facebook
  7. В блоці " Налаштування подій» за допомогою кнопки «відкрити інструмент налаштування подій» можна швидко перейти до засобу додавання нових правил. Пример настроек событий пикселя на сайте Facebook

    Крім того, можете скористатися функцією " Автоматичне відстеження подій» , щоб дозволити Facebook самостійно шукати дії на основі важливості та частоти використання.

  8. Включение автоматического отслеживания событий пикселя на сайте Facebook
  9. Розділ «серверний веб-API» дозволяє налаштувати відправку подій з вашого сервера для збільшення якості результатів.
  10. Пример настроек Серверного веб-API на сайте Facebook
  11. Останній пункт " дозволи на трафік» призначений для блокування подій з певних URL-адрес. Наприклад, навіть якщо Піксель був підключений відразу до всіх сторінок, тут можна виставити обмеження для окремих адрес.
  12. Пример черного списка пикселя на сайте Facebook
  13. Окремої згадки гідна можливість перейменування пікселя. Для цього необхідно вибрати потрібне джерело даних і натиснути по значку олівця поруч з найменуванням.
  14. Возможность изменения названия пикселя на сайте Facebook

Ми не стали розглядати в подробицях елементи, так як це найкраще робити самостійно під час налаштування пікселя під власні потреби.

Видалення пікселя

На Facebook позбутися від колись створеного пікселя неможливо звичайними способами через відсутність відповідних параметрів. Все, що ви можете зробити, це виконати видалення коду з «HEAD» на веб-сайті або зробити видалення компанії. Досить докладно обидва варіанти були описані в окремій інструкції.

Детальніше: як видалити Піксель у Facebook

Пример кода Facebook пикселя в тегах HEAD на сайте

більше статей на цю тему: