Microsoft Outlook 2010: відсутнє підключення до Microsoft Exchange

Програма Outlook 2010 – одна з найпопулярніших програм електронної пошти у світі. Це обумовлено високою стабільністю роботи, а також тим, що виробником даного клієнта є бренд зі світовим ім'ям – Microsoft. Але, незважаючи на це, і у цієї програми трапляються помилки в роботі. Давайте з'ясуємо, чим викликана в Microsoft Outlook 2010 помилка «відсутнє підключення до Microsoft Exchange», і як її усунути.

Введення неправильних облікових даних

Найпоширенішою причиною цієї помилки є введення невірних облікових даних. В цьому випадку, потрібно уважно перевірити вводяться дані. У разі необхідності, зв'язатися з адміністратором мережі для їх уточнення.

Неправильне налаштування облікового запису

Однією з найчастіших причин виникнення даної помилки є неправильне налаштування облікового запису Користувача в Microsoft Outlook. В цьому випадку, потрібно видалити стару обліковий запис, і зробити створення нової.

Для створення нового облікового запису в Exchange, потрібно закрити програму Microsoft Outlook. Після цього, заходимо в меню «Пуск» комп'ютера, і переходимо в Панель управління.

Переход в панель управления Windows

Далі, заходимо в підрозділ «облікові записи користувачів».

Переход в раздел Учетные записи пользователей панели управления

Потім, натискаємо по пункту «пошта».

Переход в Почту в панели управления

У вікні, тиснемо на кнопку «Облікові записи».

Переход в учетные записи почты

Відкривається вікно з налаштуваннями облікових записів. Тиснемо на кнопку»Створити".

Переход к созданию учетной записи почты

У вікні, за замовчуванням перемикач вибору служби повинен стояти в положенні «обліковий запис електронної пошти». Якщо це не так, то ставимо його в цю позицію. Тиснемо на кнопку»Далі".

Переход к срзданию ученой записи электронной почты

Відкриється вікно Додавання облікового запису. Переставляємо перемикач в позицію»налаштувати вручну параметри сервера або додаткові типи серверів". Кількома по кнопці»Далі".

Переход к настройке ручныз параметров сервера

На наступному етапі перемикаємо кнопку в позицію «Сервер Microsoft Exchange або сумісна служба». Тиснемо на кнопку»Далі".

Выбор службы Microsoft Exchange

У вікні, в поле «Сервер» вводимо ім'я сервера за шаблоном: exchange2010.(домен).ru. Галочку біля напису «використовувати режим кешування» варто залишати тільки тоді, коли ви виконуєте вхід з ноутбука, або перебуваючи не в головному офісі. В інших випадках її потрібно прибрати. У графі "Ім'я користувача" вводимо логін для входу в Exchange. Після цього, тиснемо на кнопку «інші настройки».

Переход к другим настройкам почты

У вкладці «Загальні», куди ви відразу переміститеся, можете залишити найменування облікового запису за замовчуванням (як і в Exchange), а можете замінити на будь-яку зручну для вас. Після цього, переходимо у вкладку «Підключення».

Переход во вкладку Подключение

У блоці налаштувань «мобільний Outlook» ставимо прапорець навпроти запису «підключення до Microsoft Exchange по протоколу HTTP». Після цього, активується кнопка «параметри проксі-сервера Exchange». Кількома по ній.

Переход в параметры прокси-сервера

В поле «Адреса URL» вводимо ту ж адресу, який вводили раніше при вказівці найменування сервера. Спосіб перевірки повинен бути вказаний за замовчуванням, як «перевірка автентичності NTLM». Якщо це не так, то замінюємо на потрібний варіант. Тиснемо на кнопку "OK".

Параметры прокси-сервера

Повернувшись у вкладку «Підключення», тиснемо на кнопку «OK».

Схранение настроек Exchange

У вікні створення облікового запису тиснемо на кнопку «Далі».

Продолжение создания учетной записи

Якщо ви все зробили правильно, то обліковий запис створено. Тиснемо на кнопку "Готово".

Завершение создания учетной записи

Тепер можна відкривати Microsoft Outlook, і заходити в створену обліковий запис Microsoft Exchange.

Застаріла версія Microsoft Exchange

Ще однією причиною, по якій може виникати помилка «відсутнє підключення до Microsoft Exchange», є застаріла версія Exchange. В цьому випадку, користувач може лише, поспілкувавшись з адміністратором мережі, запропонувати йому перейти на більш сучасне програмне забезпечення.

Як бачимо, причини описуваної помилки можуть бути абсолютно різними: від банального неправильного введення облікових даних до невірних налаштувань Пошти. Тому, кожна проблема має своє окреме рішення.

більше статей на цю тему: