причини, за якими не чути співрозмовника в Zoom

Варіант 1: Загальні рекомендації

Насамперед необхідно приділити увагу тим причин відсутності звуку, які не пов'язані з конкретно вашим пристроєм і здебільшого залежать від співрозмовника або технічних фахівців Zoom . Враховуйте, що кожна з двох названих причин може повністю знецінити будь-які наступні дії.

Причина 1: Перевірка працездатності програми

Досить часто звуки в Зумі на різних пристроях можуть пропадати через глобальні неполадки на стороні офіційних серверів, задіяних в обробці кожного сеансу зв'язку. З цієї причини в першу чергу необхідно перевірити працездатність Клієнта за допомогою спеціальних сторонніх сервісів.

Перевірка працездатності Zoom на сайті Downdetector

Не слышно собеседника в Зуме_001

Якщо За останній час в роботі спостерігаються перебої, про це буде сказано на самому початку сторінки і на оновлюваному графіку. Рішенням стане просте очікування, коли ситуація покращиться, тому як окремі користувачі навряд чи можуть вплинути на подібні збої.

Причина 2: Налаштування мікрофона співрозмовника

Відсутність вхідного звуку під час розмови може бути пов'язано з відключенням мікрофона на стороні співрозмовника, що, само собою, вирішується шляхом включення відповідного пристрою. Для цього вам потрібно будь-яким зручним способом, в тому числі через внутрішній чат месенджера, повідомити про проблему і попросити задіяти мікрофон.

Детальніше: включення мікрофона в Zoom на комп'ютері і телефоні

Не слышно собеседника в Зуме_002

Якщо ви є керівником в рамках конференції, можете відкрити список»учасників" в нижній частині основного вікна програми і в меню потрібного користувача скористатися опцією " попросити включити звук» . Це призведе до появи на екрані співрозмовника спеціального оповіщення з можливістю швидкого включення мікрофона.

Варіант 2: Комп'ютер

На комп'ютері в настільній версії даної програми звук співрозмовника може бути відсутнім з кількох основних причин, частково ідентичним для інших платформ. Увагу заслуговують всі представлені розділи в рівній мірі, так як в різних випадках звук може пропадати з різних причин.

Читайте також: немає звуку в Zoom на комп'ютері

Причина 1: помилки підключення до Інтернету

Недостатньо висока швидкість інтернету, так само як і нестабільне з'єднання, можуть бути причиною виникнення розглянутої проблеми. Як неважко здогадатися, в даному випадку досить буде перевірити швидкість і стійкість з'єднання і в разі потреби зв'язатися з постачальником послуг.

Детальніше: не працює Інтернет на комп'ютері

Не слышно собеседника в Зуме_009

У деяких випадках причиною може бути зараження комп'ютера шкідливими програмами або просто надмірне навантаження на мережу. Через таку варіативності найкраще ознайомитися з повною інструкцією на сайті і виконати всі запропонованими нами рекомендації.

Причина 2: низький рівень гучності

Однією з найбільш очевидних причин відсутності звуку співрозмовника виступає низький рівень гучності динаміків або навушників, встановлений системними засобами. Як рішення необхідно клікнути правою кнопкою миші по значку звуку на панелі завдань Windows, у спливаючому вікні вибрати " відкрити мікшер гучності» і встановити відповідний рівень в рамках колонки «Zoom» .

Детальніше: збільшення гучності на комп'ютері

Не слышно собеседника в Зуме_010

Якщо вами використовуються навушники або зовнішня стереосистема, що актуально для будь-якого комп'ютера, може знадобитися зміна гучності засобами самого пристрою. Пов'язано це з тим, що управління звуком на комп'ютері обмежена операційною системою і не може вплинути на підключені аксесуари.

Причина 3: Зміна пристрою виведення

Через підключення відразу декількох пристроїв виведення до одного комп'ютера, включаючи віртуальні, можуть виникати труднощі з вхідним звуком в Зумі. Щоб вирішити цю проблему, в першу чергу потрібно відкрити " панель управління звуком» , клікнути правою кнопкою миші по потрібному варіанту і скористатися опціями " використовувати за замовчуванням» і " використовувати пристрій зв'язку за замовчуванням» .

Не слышно собеседника в Зуме_011

При відсутності звуку після зміни або якщо ви не хочете редагувати загальні налаштування, необхідно розгорнути вікно месенджера, навести курсор миші на стрілочку в рамках кнопки управління звуком і вручну вибрати потрібний пристрій виведення в категорії " виберіть динамік» . Тут також можна запустити вбудований засіб діагностики для вибору пристрою і моментальної перевірки звуку.

Читайте також: включення звуку в Zoom на комп'ютері

Не слышно собеседника в Зуме_012

Який би з варіантів не був обраний, всі зміни застосовуються в режимі реального часу, і тому перезапуск конференції в будь-якому випадку не потрібно. Якщо звук при цьому як і раніше відсутня, найімовірніше, некоректно працює програма або драйвера.

Причина 4: помилки в роботі Програми

У рідкісних випадках в процесі роботи Зума можуть виникати неполадки, які не вийде вирішити настройками системи або Програми. Найчастіше це пов'язано з пошкодженням важливих файлів або, наприклад, некоректним скачуванням свіжих оновлень.

  1. Щоб позбутися від названих несправностей, доведеться повністю перевстановити програму. Для цього насамперед клікніть правою кнопкою миші по значку «Пуск» на панелі завдань і перейдіть до категорії " програми та можливості» .
  2. Не слышно собеседника в Зуме_013
  3. За необхідності використовуючи текстове поле пошуку, знайдіть розглянуте додаток, розгорніть докладний опис натисканням лівої кнопки миші і скористайтеся опцією " видалити» . Весь наступний процес проводиться в повністю автоматичному режимі.

    Читайте також: видалення програм з комп'ютера

  4. Не слышно собеседника в Зуме_014
  5. Розібравшись з деінсталяцією Зума, перейдіть на офіційний сайт розробника, скачайте і запустіть автономний файл установки. За аналогією з видаленням, процедура не вимагає яких-небудь дій, так як всі шляхи встановлюються за замовчуванням і не можуть бути змінені.

    Детальніше: встановлення Zoom на комп'ютер

  6. Не слышно собеседника в Зуме_015

    В якості альтернативи при бажанні можете скористатися фірмовим магазином Microsoft Store, де також доступний Зум останньої актуальної версії. Як би там не було, в обох випадках після установки необхідно буде заново пройти авторизацію і перевірити працездатність вхідного звуку.

Причина 5: Неполадки на стороні комп'ютера

Іноді причиною відсутності звуку співрозмовника в Зумі можуть бути глобальні проблеми на стороні самого комп'ютера, що можна вирішити певними способами. Найчастіше буде достатньо установки свіжих драйверів, включення потрібного пристрою в панелі управління звуком або підключення навушників перед входом в конференцію.

Детальніше: усунення проблем з роботою звуку на комп'ютері

Не слышно собеседника в Зуме_016

Не варто також забувати про можливі неполадки динаміків, самих навушників, сполучних кабелів або зовсім звукової карти. Як правило, подібні неполадки є причиною повної відсутності звуку і вимагають повної або часткової заміни вийшов з ладу обладнання.

Варіант 3: мобільний пристрій

При використанні офіційного Додатки Zoom для мобільних пристроїв звук співрозмовника, знову ж таки, може бути відсутнім з представлених раніше причин. У той же час, рішення в даному випадку можуть значно відрізнятися через особливості використовуваної платформи.

Читайте також: немає звуку в Zoom на телефоні

Причина 1: помилки підключення до Інтернету

На смартфоні незалежно від платформи насамперед необхідно перевірити швидкість інтернету за допомогою спеціальних додатків або онлайн-сервісів. Пов'язано це з тим, що Зум, як правило, ставить високі вимоги до швидкості з'єднання, особливо якщо в конференції включена передача зображення.

Детальніше: Перевірка швидкості і стабільності Інтернету

Не слышно собеседника в Зуме_003

Крім швидкості, що є основною відмінністю від комп'ютера, увагу необхідно приділити різновиди використовуваного з'єднання. Зокрема, досить часто спостерігаються перебої в роботі месенджера, якщо вами використовується мобільний Інтернет незалежно від оператора.

Детальніше: включення Інтернету на Android і iOS

Не слышно собеседника в Зуме_004

Найпростішим і, по суті, єдиним рішенням є перехід з мобільного інтернету на Wi-Fi, що може як прискорити з'єднання, так і підвищити стабільність. У той же час, одночасне використання Wi-Fi в режимі 2.4 ГГц і бездротових навушників за рідкісними винятками може призводити до повністю протилежних результатів.

Причина 2: низький рівень гучності

Під час конференції, як і в будь-якому іншому месенджері, в Zoom можна змінювати рівень гучності співрозмовника за допомогою спеціального системного повзунка або бічних кнопок. Тут важливо враховувати, що на відміну від звичайних телефонних розмов мінімальне значення не обмежена, і тому звук може пропадати повністю.

Не слышно собеседника в Зуме_005

Таким чином, щоб знову почути співрозмовників, досить буде натиснути і утримувати кілька секунд кнопку збільшення гучності. В якості альтернативи можете скористатися зазначеним повзунком, доступним над панеллю управління на Android-пристроях і в пункті управління на iPhone.

Причина 3: помилки в роботі Програми

Який би платформою ви не користувалися, в процесі роботи Зума можуть виникати збої, що призводять як до серйозних неполадок на зразок вильотів додатки, так і до відсутності вхідного звуку. Єдиним актуальним рішенням в цьому випадку стане повна перевстановлення програми.

  1. Щоб позбутися від програми на більшості пристроїв, досить буде затиснути значок на домашньому екрані і скористатися опцією " видалити» . Розглядати окремі варіанти ми не будемо, так як в цілому процедура була описана на прикладі інших програм.

    Детальніше: видалення програм з телефону

  2. Не слышно собеседника в Зуме_006
  3. Розібравшись з видаленням, перейдіть на сторінку в офіційному магазині додатків і скористайтеся кнопкою»встановити" . Тут, знову ж таки, порядок дій практично не відрізняється для різних операційних систем.

    Завантажити Zoom з Google Play Маркета
    завантажити Zoom з App Store

  4. Не слышно собеседника в Зуме_007

    Виконавши повну переустановку, необхідно повторно авторизуватися і перевірити чутність співрозмовника будь-яким зручним способом. При відсутності позитивних результатів рекомендуємо додатково перезавантажити Android або iOS -пристрій і звернутися до завершального розділу інструкції.

Причина 4: Неполадки в роботі телефону

Якщо жодне з представлених рішень не допомогло, в тому числі відключення і повторне підключення до сеансу зв'язку, необхідно перевірити працездатність динаміка в інших програмах. Також в якості засобу діагностики можна спробувати спеціальні програми для перевірки пристрою, доступні на окремих сторінках в магазині.

Детальніше: усунення проблем з відсутністю звуку на телефоні

Не слышно собеседника в Зуме_008

В даному випадку особливо важливо спробувати скористатися навушниками, так як часто несправності динаміка і пов'язаних комплектуючих не впливають на використання зовнішніх аксесуарів. При цьому після підключення навушників бажано повністю перезапустити додаток і заново увійти в конференцію.

більше статей на цю тему: