усунення помилки узгодження протоколів У TeamViewer

TeamViewer ошибка согласования протоколов
Досить часто при роботі з програмою TeamViewer можуть виникнути різні проблеми або помилки. Одна з таких-ситуація, коли при спробі підключитися до партнера з'являється напис: " помилка узгодження протоколів» . Є кілька причин, за якими вона виникає. Давайте їх розглянемо.

Усуваємо помилку

Помилка виникає через те, що у вас і партнера використовуються різні протоколи. Розберемося, як же це виправити.

Причина 1: різні версії програм

Якщо у вас встановлена одна версія TeamViewer, а у партнера — інша, то може виникати дана помилка. У такому випадку:

  1. Вам і партнеру слід перевірити, яка версія програми у кого встановлена. Це можна зробити, глянувши на підпис ярлика програми на робочому столі, або можна запустити програму і вибрати у верхньому меню розділ «Довідка» .
  2. Пункт справка в TeamViewer
  3. Там нам потрібен пункт «Про програму TeamViewer» .
  4. Пункт о программе TeamViewer
  5. Подивитися версії програм і порівняти, у кого відрізняється.
  6. Просмотр версии программы TeamViewer
  7. Далі потрібно діяти за обставинами. Якщо у одного остання версія, а в іншого — стара, то тому слід відвідати офіційний сайт і завантажити останню. А якщо у обох різні, тоді вам і партнеру слід:
  8. Перевірити, проблема повинна бути усунена.

Причина 2: Налаштування TCP / IP протоколу

Помилка може бути, якщо у вас з партнером різні настройки TCP/IP протоколу в параметрах підключення до Інтернету. Отже, потрібно зробити, щоб вони були однаковими:

  1. Вирушаємо в " Панель управління» .
  2. Панель управления Windows

  3. Там вибираємо " Мережа та інтернет» .
  4. Сеть интернет
  5. Далі "перегляд стану мережі та завдань" .
  6. Просмотр состояния сети и задач
  7. Вибираємо " Зміна параметрів адаптера» .
  8. Изменение параметров адаптера
  9. Там слід вибрати мережеве підключення і зайти в його властивості.
  10. Свойства сетевого подключения
  11. Поставити галочку, як зазначено на скріншоті.
  12. Ставим галочку
  13. Тепер виберіть «властивості» .
  14. Выбираем свойства
  15. Перевірте, що прийняття даних адреси і протоколу DNS відбувається в автоматичному режимі.
  16. Проверяем выбран ли автоматический режим

Висновок

Після проведення всіх вищеописаних дій зв'язок між вами і партнером знову налагодиться і ви зможете підключатися один до одного без проблем.

більше статей на цю тему: