Що робити, якщо знімають гроші в itunes.com/bill

Важливо! далі в статті розглянемо дві проблеми, пов'язані зі списанням грошових коштів і супроводжувані коментарем itunes.com/bill або apple.com/bill . Перший говорить про те, що зняття грошей відбувалося через програму iTunes , другий – процедура виконувалася на пристрої Apple.

Причина 1: одноразовий платіж (прив'язка / підтвердження картки)

Списання грошових коштів відбувається в процесі прив'язки банківської карти до Apple ID - зазвичай це 1 рубль або 1 долар (залежить від країни реєстрації аккаунта). Це робиться для перевірки платоспроможності і не є приводом для занепокоєння – незабаром гроші будуть повернуті.

Добавление нового способа оплаты в программе iTunes на ПК

Зверніть увагу! деякі платіжні системи, що надають можливість випуску віртуальних карт, а також деякі банки, можуть брати комісію за платежі – в такому випадку сума до списання буде більше, наприклад, не 1, а 31 рубль. Ці гроші теж будуть повернуті.

Причина 2: окремі або групові покупки

Досить складно зробити покупку в Айтюнс і не помітити, але все ж варто допустити, що сталося саме це. Наприклад, ви хотіли послухати музичну композицію, а замість цього купили її або цілий альбом, або взяли напрокат або купили фільм, просто намагаючись його подивитися. Так, зазвичай подібні процедури вимагають підтвердження, але його завжди можна відключити.
Ошибочная покупка контента в программе iTunes на ПК
Аналогічне можливо не тільки в iTunes, але і в App Store на iPhone або iPad , в Mac App Store на комп'ютері або ноутбуці Mac , на Apple TV і т.д. у всіх цих випадках, крім мультимедійного контенту, може купуватися і софт – Мобільні Додатки та ігри, програми для ПК та інше, і якщо необхідність підтвердження даної операції була відключена, вона цілком могла пройти непомітно. До того ж навіть самі Apple не поділяють поняття покупки і установки, в чому можна переконатися по зображенню нижче &8212; безкоштовний софт відображається у вигляді замовлень вартістю в 0, 00$ або 0 р.

Перегляд історії покупок

Просмотр всех покупок в программе iTunes на ПК
За представленої вище посиланням можна подивитися історію покупок (перехід по ній ініціює автоматичний запуск Айтюнс, який потрібно ПІДТВЕРДИТИ), аналогічна можливість доступна і на Еппл-пристроях – у відповідних магазинах контенту і налаштуваннях системи (приклад показаний на зображенні нижче).
Просмотр покупок в приложении App Store на iPhone
Додатково варто відзначити такі причини для списання коштів, як попередні замовлення і згруповані покупки, коли кілька «одиниць», в числі яких можуть виявитися і попередні замовлення, і підписки, і покупки, формуються в один платіж. У першому випадку оплата може відбуватися відкладено, у другому – сума здасться більшою, ніж імовірно повинна бути.
Пример отдельных и сгруппированных покупок на iPhone
Якщо в результаті з'ясується, що зняття грошей відбулося по одній з зазначених вище причин, слід поспішити скасувати покупку. Про те, як це зробити, ми раніше розповідали в окремій статті.

Детальніше: Як скасувати покупку в iTunes

Причина 3: підписки (пробні та / або активні)

У більшості випадків розглянута в рамках цієї статті проблема виникає через підписок, а особливо часто це відбувається при оформленні безкоштовного пробного періоду, дата завершення якого на момент першого списання просто забувається. Перевірити наявність підписок можна і в програмі iTunes, і на iPhone або iPad, звернувшись до налаштувань системи або App Store, там же їх можна скасувати. Дана процедура і всі супутні її реалізації нюанси раніше розглядалися нами в окремих матеріалах.

Детальніше:
Як скасувати підписку на iTunes / на iPhone
управління підписками в Apple ID
Просмотр подписок в приложении App Store на iPhone

Причина 4: випадкові покупки в додатках та іграх

Якщо в примітці до платежу вказано не itunes.com/bill, а apple.com/bill, цілком можливо, що причиною зняття грошей стала випадкова покупка в мобільній грі або додатку. І перші, і другі, активно пропонують додаткові функції, послуги і всілякі доповнення, часто представляючи їх у вигляді реклами або, навпаки, в спрощеному вигляді, вводячи в оману і зловживаючи неуважністю користувачів. Особливо ця проблема актуальна на сучасних моделях iPhone (без кнопки «додому»), де підтвердження платежу здійснюється натисканням бічної кнопки – таке легко не помітити і дорослому, і дитині, в руках якого може перебувати пристрій. Рішення в даному випадку полягає у скасуванні оплати, про що ми вище вже писали.

Для того щоб запобігти виникненню подібних проблем в подальшому, слід відключити вбудовані покупки або хоча б зробити обов'язковим їх підтвердження. Алгоритм дій наступний:

  1. Відкрийте»Налаштування" Айфона, перегорніть їх трохи вниз і перейдіть до розділу «екранний час» .
  2. Открыть раздел Экранное время в настройках iPhone
  3. На наступній сторінці виберіть підрозділ " вміст та конфіденційність» .
  4. Открыть подраздел Контент и конфиденциальность в настройках iPhone
  5. Тапніте по пункту " покупки в iTunes Store та App Store» .
  6. Выбор пункта меню Покупки в iTunes Store и App Store в настройках iPhone
  7. В блоці " запит пароля» встановіть позначку навпроти параметра " запитувати завжди» . Після виконання цієї дії для здійснення будь-якої вбудованої покупки потрібно підтвердити її шляхом введення пароля, тобто випадково цю дію зробити вже не вийде.
  8. Запрашивать пароль для встроенных покупок в iTunes Store и App Store в настройках iPhone
  9. Можна піти більш радикально і повністю заборонити дану можливість. Натисніть на " вбудовані покупки» і встановіть галочку навпроти значення »ні" .
  10. Запретить встроенные покупки в iTunes Store и App Store в настройках iPhone

    Залежно від того, які налаштування ви задали, тепер вбудовані покупки в додатках і іграх або будуть вимагати підтвердження, або зовсім стануть недоступними.

Причина 5: Покупки членів сім'ї

Якщо у вас оформлений сімейний доступ і саме ви є його організатором, логічно припустити, що покупка або оформлення підписки було здійснено одним з членів сім'ї. Перевірити це можна в Налаштуваннях Apple-пристрої, що допоможе зробити представлена за посиланням нижче інструкція, в ній же розповідається про включення і відключення загальних покупок. Якщо з'ясується, що причина саме в цьому, а списання коштів відбулося недавно, спробуйте скасувати платіж одним із запропонованих в попередніх частинах статті методів.

Детальніше: Як налаштувати сімейний доступ на iPhone

iPhone Активация и настройка сервисов для группы участников Семейного доступа Apple

Примітка: сімейні покупки також можна подивитися в Айтюнс, але тут потрібно врахувати пару нюансів &8212; вони будуть відображатися в програмі, навіть якщо зараз сімейний доступ не активний, і навіть якщо це ваші особисті покупки і тільки вони.

Просмотр семейных покупок в программе iTunes на ПК

Відзначимо, що якщо у вашій родині (мається на увазі справжня, а не пропонована Еппл можливість) всі або деякі члени користуються одним і тим же пристроєм або одним ідентифікатором Еппл АйДи, або ж якщо хтось із них знає ваші логін і пароль, не варто виключати ймовірність того, що причина зняття грошових коштів полягає в покупці або оформленні підписки кимось із них. В такому випадку слід переглянути історію покупок – про те, як це зробити, ми розповідали в другій частині цієї статті.

Причина 6: Покупки на іншому пристрої

Вище ми вже коротко позначили цю причину-якщо на декількох пристроях використовується один і той же Apple ID, цілком ймовірно, що оплата, внаслідок якої відбулося списання коштів з приміткою itunes.com/bill або apple.com/bill, здійснювалася саме на ньому. Як і в попередньому випадку, необхідно перевірити список покупок / підписок і по можливості їх скасувати. Для запобігання подібних проблем в майбутньому необхідно або організувати і налаштувати сімейний доступ, або створити різні облікові записи для різних пристроїв і/або користувачів.

Семейный доступ на iPhone - включение функции, Начало работы

Читайте також: як створити Еппл Айді

Причина 7: Покупка з іншого Apple ID

Якщо у вас є два і більше аккаунта Еппл Айді, можливо, невідомий платіж був виконаний через один з них. Використовуючи браузер на комп'ютері або настройки мобільного пристрою, по черзі увійдіть в кожну зі своїх облікових записів, вказавши логін і пароль від неї, і перевірте історію покупок. Тобто в даному випадку слід виконати те ж, що нами було запропоновано в другій частині поточної статті, але з різними обліковими даними.

Вход в новую учетную запись Apple ID в настройках iPhone

Читайте також:
як дізнатися свій Apple ID
як увійти в Apple ID

Причина 8: дії шахраїв

В тому випадку, якщо жодне із запропонованих вище рішень не допомогло прояснити ситуацію, тобто списання грошових коштів з приміткою itunes.com/bill або apple.com/bill точно відбувається не з вашої вини і не з вини когось із членів сім'ї, з великою часткою ймовірності можна припустити, що хтось заволодів даними від вашого Apple ID і таким чином здійснює покупки або оформляє підписки. Для того щоб заборонити це, дійте наступним чином:

  1. Змініть пароль від свого Еппл Айді і вийдіть з нього на всіх пристроях (дана можливість доступна віддалено і пропонується після виконання процедури). Для більшої ефективності також можна змінити використовуваний для входу ідентифікатор &8212; адреса електронної пошти.

    Детальніше:
    як поміняти пароль від Apple ID
    як поміняти Apple ID

  2. Перейти к изменению пароля Apple ID в браузере на ПК
  3. Якщо у вас увімкнено та налаштовано функцію»Локатор" (раніше називалася " Знайти iPhone» ), скористайтеся нею. Можливо, ви побачите невідомий пристрій/місце розташування на карті, а якщо таке дійсно буде виявлено, виконайте на ньому Скидання налаштувань і зітріть всі дані.

    Детальніше: використання функції «Знайти iPhone» («Локатор»)

  4. Поиск приложения Найти iPhone Локатор на рабочих экранах iPhone
  5. Заблокуйте карту, прив'язану до Еппл Айді, і замовте випуск нової. В якості альтернативної, тимчасової заходи можна встановити для неї нульовий або мінімальний ліміт на інтернет-покупки – така можливість доступна в кожному банківському додатку.
  6. Зверніться в підтримку банку і найближче відділення поліції із заявою про шахрайські дії з вашою карткою – можливо, це допоможе повернути списані кошти.
  7. Складіть звернення в службу підтримки Apple, про що ми докладніше розповімо далі.

Звернення до служби підтримки

Неважливо, чи переконалися ви в тому, що зняття грошових коштів в itunes.com/bill або apple.com/bill відбувається з вини шахраїв, чи склали заяву в банк і/або поліцію, обов'язково зверніться в службу підтримки Apple (зробити це можна на спеціальному сайті в браузері або через окремий мобільний додаток), докладно описавши суть проблеми і всі дії, які Вами виконувалися для з'ясування її причин. Компанія піклується про безпеку своїх користувачів і їх Особистих даних, тому таке звернення не тільки допоможе зупинити несанкціоновані списання, але і дозволить повернути гроші, якщо буде доведено, що покупки/підписки здійснювали не ви.

Сторінка підтримки Apple
завантажити додаток Apple Support

Страница технической поддержки на официальном сайте компании Apple

більше статей на цю тему: