Пошук файлів, переданих та збережених у Skype

Ручне збереження файлів

Файли, отримані через Skype , не доведеться шукати на комп'ютері, якщо їх зберегти вручну, попередньо вибравши для цього папку. Це можна зробити абсолютно з усіма документами, архівами, відео і музикою.

  1. Знайдіть необхідну картинку або інший елемент в бесіді Скайпу і клацніть по ньому правою кнопкою миші.
  2. Выбор файла для его дальнейшего сохранения через беседу в Skype
  3. Відобразиться контекстне меню, в якому ви можете вибрати пункт &171; зберегти в & 171; Downloads & 187;&187; . Це встановлена за замовчуванням папка для збереження.
  4. Кнопка в контекстном меню для сохранения файла в стандартную папку Skype
  5. Якщо ви хочете змінити шлях, натисніть &171; Зберегти як&187; , але такий варіант доступний не для всіх типів даних: наприклад, при виклику контекстного меню аудіофайлу присутній тільки перший пункт.
  6. Кнопка в контекстном меню для сохранения файла в любую папку через Skype
  7. Відкриється вікно &171;провідника & 187; , в якому вкажіть бажаний шлях, по необхідності змініть назву об'єкта і збережіть його.
  8. Выбор папки для сохранения файла из беседы в Skype на компьютере

Якщо мова йде про архів, то біля нього завжди є кнопка для скачування. Як тільки клацніть по ній, починається завантаження в установлену за замовчуванням директорію, а як Ви вже зрозуміли, це &171;Downloads&187; або &171;Завантаження&187; . У разі, коли такий каталог не влаштовує, перейдіть до наступного розділу Статті, щоб зрозуміти, як його змінити.

Зміна каталогу для завантаження файлів

Не завжди вдається використовувати кнопку &171; Зберегти як&187; , постійно займатися переміщенням вхідних файлів теж хочеться не всім. Тоді простіше просто змінити стандартну папку, куди Скайп і поміщає всі завантаження.

  1. Для цього навпроти свого імені натисніть по значку у вигляді трьох горизонтальних точок.
  2. Открытие контекстного меню управления Skype для настройки места сохранения файлов
  3. З'явиться меню, що випадає, де потрібно вибрати &171;Налаштування&187; .
  4. Переход в настройки Skype для выбора места для сохранения файлов
  5. Перейдіть до категорії &171; повідомлення & 187; .
  6. Переход к настройкам сообщений для выбора места сохранения файлов в Skype
  7. Вас цікавить останній пункт &8212; &171; при отриманні файлів&187; . Клацнувши &171;змінити каталог&187; для редагування параметра.
  8. Переход к изменению директории для сохранения файлов в Skype
  9. Відобразиться вікно & 171; вибір папки&187; , де знайдіть необхідну директорію і підтвердіть вибір її в якості основної.
  10. Выбор новой папки для сохранения файлов в Skype по умолчанию

Немає ніяких обмежень по багаторазовому зміни даного каталогу, тому можете повертатися в це меню і вносити редагування в будь-який момент, як тільки це буде потрібно.

Перегляд колекції під час розмови

Іноді переглянути відправлені або отримані файли потрібно ще під час бесіди з користувачем. Повертатися до чату не завжди зручно, тим більше, що розробники передбачили опцію, що дозволяє відразу вивести на екран список з усім медіаконтентом.

  1. Під час розмови у вікні управління бесідою натисніть по рядку &171; Колекція & 187; .
  2. Переход к управлению коллекцией во время беседы в Skype
  3. Праворуч відобразиться список вже отриманих або відправлених файлів &8212; використовуйте їх для перегляду або збереження в будь-якому місці на комп'ютері.
  4. Просмотр отправленных файлов в коллекции во время беседы Skype
  5. Якщо необхідно відправити ще файли, натисніть по відповідній кнопці зверху.
  6. Отправка нового файла через коллекцию беседы в Skype
  7. Як тільки ви отримаєте зображення або інший файл, на екрані з'явиться сповіщення.
  8. Информация о получении нового файла во время беседы в Skype

Файли користувача

З медіаконтентом все зрозуміло, залишилося розібратися тільки з призначеними для користувача файлами, до яких відносяться: кеш, історії листувань і інші тимчасові дані. Іноді користувач зацікавлений в тому, щоб переглянути логи, інші об'єкти або видалити їх, для чого і потрібно відшукати відповідний системний каталог.

  1. Відкрийте & 171; провідник & 187; і перейдіть по шляху C:\Users\ИМЯ_ПОЛЬЗОВАТЕЛЯ\AppData\Roaming , де відшукайте папку &171;Skype&187; . &171; ІМ'Я користувача&187; тут &8212; назва папки вашого облікового запису. Якщо папка &171;AppData&187; не відображається, значить, вона прихована настройками операційної системи. Включити її видимість можна за допомогою нашої інструкції.

    Детальніше: відображення прихованих папок у Windows 10 / Windows 7

  2. Переход по пути сохранения файлов пользователя Skype
  3. У ній ви можете ознайомитися з усіма присутніми каталогами і їх вмістом.
  4. Ознакомление с файлами пользователя во время использования Skype
  5. При використанні Скайпу, встановленого через Microsoft Store, файли, швидше за все, збережуться в іншому місці. Перебуваючи в папці &171;Roaming&187; , відкрийте &171;Microsoft&187; .
  6. Переход к папке Майкрософт для просмотра файлов пользователя Skype
  7. Там відшукайте &171;Skype for Desktop&187; .
  8. Открытие каталога с файлами пользователя Skype через папку Майкрософт
  9. У корені ви знайдете все те, що може виявитися корисним при управлінні кешем і логами.
  10. Управление файлами пользователя Skype через Проводник

Часто користувачі, які шукають такі файли, зацікавлені у видаленні історії повідомлень або інших даних. У цьому випадку радимо ознайомитися з матеріалами на нашому сайті, де ви знайдете всі допоміжні інструкції.

Детальніше:
як видалити історію дзвінків і листування в Skype
очищення історії повідомлень Skype

більше статей на цю тему: