Зміст
Дуже часто, особливо в корпоративних листуваннях, при оформленні листа потрібно вказувати підпис, в якій, як правило міститься інформація про посаду та ім'я відправника, а також його контактні дані. І якщо листів доводиться відправляти дуже багато, кожен раз писати одне і те ж досить важко. На щастя, в поштовому клієнті Microsoft Outlook, який по суті є стандартом в індустрії, є можливість автоматичного додавання підпису до листа.
Додавання підпису в Outlook
Розглянемо Налаштування підпису у всіх існуючих версіях офісного пакету від Майкрософт, починаючи з найбільш &171;свіжої&187; на момент написання статті.
Актуальні Office (2013-2019)
Варіації Outlook, випущені в складі офісних пакетів 2013-2019 років, мають практично ідентичний інтерфейс, тому інструкція нижче підійде для всіх таких версій.
- Викличте додаток, після чого у вкладці»Головна" скористайтеся кнопкою " створити повідомлення» .
- Далі розкрийте розділ»повідомлення" , знайдіть у ньому елементи " підпис» &8212; &171;підписи&187; і клікніть по ньому.
- В інструменті додавання скористайтеся кнопкою»створити" і встановіть її ім'я.
- В блоці " змінити підпис»
введіть необхідні дані та відредагуйте за власним бажанням або корпоративним стандартом.
Після закінчення роботи натисніть «ОК» - новий підпис буде автоматично додана.
Outlook 2010
Тепер давайте подивимося, як зробити підпис в електронній пошті Outlook 2010
- Запускаємо Outlook 2010 і створюємо новий лист.
- Натискаємо кнопку " підпис» і в меню вибираємо пункт «підписи» .
- У цьому вікні натискаємо»створити" , вводимо ім'я нового підпису і підтверджуємо створення натисканням кнопки «Ок»
- Тепер ми переходимо до вікна редагування тексту підпису. Тут можна як ввести необхідний текст, так і відформатувати його на свій смак. На відміну від попередніх версій, в Outlook 2010 є більш розширений функціонал.
Як тільки текст введений і відформатований, натискаємо «ОК» , після чого в кожному новому листі буде присутній наш підпис.
Outlook 2007
Багато користувачів вважають версію офісного пакету Майкрософт 2007 року Кращою і як і раніше продовжують нею користуватися, незважаючи на очевидну застарілість.
- Запустіть Аутлук. Скористайтеся пунктом меню " сервіс» і виберіть варіант »Параметри" .
- Розкрийте вкладку»повідомлення" . Знайдіть в ній блок " підписи» і натисніть відповідну кнопку.
- Інтерфейс додавання підписів схожий на новіші варіанти, тому алгоритм дій той же-створіть новий підпис, потім введіть потрібну інформацію в текстове поле внизу вікна і натисніть»ОК" .
Outlook 2003
Нарешті, переходимо до додавання підпису в найстарішій версії Аутлука.
- Перший справою запускаємо поштовий клієнт і в головному меню переходимо в розділ «сервіс» , де вибираємо пункт »Параметри" .
- У вікні параметрів переходимо на вкладку»повідомлення" і в нижній частині цього вікна, в полі " вибір підписів для облікового запису» вибираємо потрібну запис зі списку. Тепер натискаємо кнопку «підписи» .
- Тепер перед нами відкривається вікно створення підпису, в якому ми натискаємо кнопку»створити" .
- Тут необхідно задати ім'я нашого підпису і потім натиснути кнопку»далі" .
- Тепер новий підпис з'явився у списку. Для швидкого створення можна ввести текст підпису в нижнє поле. Якщо ж потрібно особливим чином оформити текст, слід натиснути & 171; змінити&187; .
- Як тільки необхідний текст буде введений, всі зміни потрібно зберегти. Для цього натискаємо кнопки «ОК» і " застосувати» у відкритих вікнах.
Висновок
Отже, ми розглянули з вами як додати підпис до Outlook. Результатом виконаної роботи буде автоматичне додавання необхідного запису в кінець листа. Завдяки цьому більше не буде потрібно кожен раз вводити один і той же текст.