Правила оформлення підписів в електронних листах

Підписи в електронних поштових листах слід використовувати тоді, коли ви хочете надати одержувачу додаткові контактні дані, більшу інформативність і просто проявити професіоналізм. Ми в сьогоднішній статті постараємося розповісти про всі найбільш важливі правила оформлення підписів з декількома наочними прикладами.

Підписи в електронних листах

Незалежно від вмісту підпису, керуючись правилами оформлення, використовувати потрібно виключно текстове наповнення з мінімальною кількістю зображень. Це дозволить одержувачу більш комфортно сприймати інформацію, копіювати текст і не витрачати час на очікування завантаження додаткової графіки.

Пример подписи на сайте почты Gmail

За необхідності можете використовувати всі можливості стандартного редактора підписів, комбінуючи різні кольори для тексту і фону. Однак не робіть підпис надмірно яскравою і притягується більшу увагу, ніж основний зміст.

Пример подписи на сайте почты Яндекс

Читайте також: створення підпису на Яндекс.Пошта

Ідеальний варіант підпису повинен безпосередньо посилатися на вас, як на відправника, із зазначенням додаткових контактних даних. Наприклад, часто вказуються сторінки в соцмережах і спільноти із зазначенням посилань. Не можна забувати також і про правила пристойності в спілкуванні, використовуючи поважну форму звернення.

Пример подписи на сайте почты Mail.ru

Необов'язково використовувати повний вид імені, що включає прізвище, ім'я та по батькові. Цілком можна обмежитися повним або частковим скороченням. Тут же потрібно відзначити, що ініціали повинні бути написані на одній мові з іншим текстом, створюючи відчуття органічності оформлення. Винятком є лише деякі скорочення, на зразок «E-Mail» , і назва компанії.

Пример подписи на сайте почты Rambler

Якщо ви є представником будь-якої компанії і листи відправляються з урахуванням вашої діяльності, важливо згадати її назву. По можливості можна вказати вашу посаду і додаткові контакти організації.

Пример подписи компании в программе Outlook

Читайте також: створення підпису в програмі Outlook

Останнім важливим аспектом, якому слід приділити особливу увагу, є лаконічність змісту. Створену підпис потрібно ретельно перевіряти на читабельність, відсутність проблем з граматикою і ємність. В ідеалі весь текст повинен складатися з 5-6 коротких рядків.

Пример подписи компании на сайте почты Gmail

Деякі найбільш оптимальні приклади підписів ви можете спостерігати на скріншотах, представлених по ходу даної статті. Як видно, оформлення може сильно відрізнятися, але всіх випадках відмінно доповнює основний лист. При створенні своїх підписів намагайтеся приділяти увагу прикладам, комбінуючи різні стилі і в підсумку отримуючи унікальний варіант.

Висновок

Дотримуючись всі названі в статті правила, ви створите підпис, прекрасно доповнює основний вміст відправляються листів. Після цього залишиться лише скористатися відповідним функціоналом, щоб додати її. Для цього перейдіть в спеціальний розділ в Налаштуваннях або відредагуйте HTML-код сторінки в браузері.

Читайте також:
Як додати підпис в електронному листі
найкращі конструктори HTML
Як зробити рамку для електронного листа

більше статей на цю тему: