Чому не відправляються листи на Яндекс.Пошта

При відправці повідомлення на Яндекс поштою може виникати помилка, і лист так і не вийде вислати. Розібратися з цим питанням можна досить просто.

Виправляємо помилку відправлення листів в Яндекс.Пошта

Причин, через які не відправляються листи на Яндекс поштою, небагато. У зв'язку з цим є кілька способів їх вирішення.

Причина 1: проблема браузера

Якщо при спробі відправити повідомлення з'являється вікно, що повідомляє про помилку, то проблема знаходиться в браузері.

ошибка в яндекс почте

Щоб вирішити її, потрібно виконати наступне:

  1. Відкрийте налаштування браузера.
  2. Знайдіть розділ&171; історія & 187; .
  3. настройки браузера
  4. Натисніть & 171; Очистити історію & 187; .
  5. очистить историю
  6. У списку встановіть галочку поруч з пунктом &171;файли cookie&187; , потім натисніть & 171; Очистити історію & 187; .
  7. удаление файлов куки

Детальніше: як стерти cookie в Google Chrome , Opera , Internet Explorer

Причина 2: Проблема з підключенням до Інтернету

Одним з можливих факторів, що викликали проблему відправки повідомлення, може стати погане або відсутнє підключення до мережі. Щоб розібратися з цим, потрібно заново підключитися або знайти місце з хорошим зв'язком.

Причина 3: технічні роботи на сайті

Один з небагатьох варіантів. Однак таке цілком можливо, оскільки у будь-якого сервісу можуть виникнути неполадки, через які доведеться обмежити доступ до сайту користувачам. Щоб перевірити, чи доступний сервіс, зайдіть на спеціальний сайт і введіть у вікні для перевірки mail.yandex.ru . Якщо сервіс не буде доступний, значить доведеться почекати закінчення робіт.

проверка доступности сайта яндекс почты

Причина 4: неправильне введення даних

Досить часто користувачі помиляються, вводячи в поле & 171; Адресат & 187; невірний e-mail, помилково розставляють знаки та інше. У такій ситуації слід перевірити ще раз на правильність надруковані дані. При такій помилці буде показано відповідне повідомлення від сервісу.

неверный ввод адреса отправки

Причина 5: Адресат не може прийняти повідомлення

У деяких випадках надсилання листа певній людині неможливе. Статися це може через банальну переповненості ящика або проблеми з сайтом (якщо Пошта належить іншому сервісу). Відправнику залишиться тільки чекати, коли Одержувач розбереться з виниклими труднощами.

Є невелика кількість факторів, що викликають проблеми з відправкою листів. Вирішуються вони досить швидко і просто.

більше статей на цю тему: