Спосіб 1: Офіційний сайт
Щоб не розчаруватися в покупці, варто уточнювати всі важливі нюанси перед замовленням товару на AliExpress.
Варіант 1: уточнення параметрів товару
Перейти в чат з продавцем можна прямо з картки потрібного товару, для цього:
- Клікніть по назві магазину.
 - Натисніть " Надіслати повідомлення» .
 - В чаті автоматично з'явиться опис товару, щоб продавцеві було зрозуміло, про що йде мова. Напишіть потрібний текст і натисніть на синю стрілочку &8212; повідомлення буде відправлено.
 
Якщо ви не знаєте англійської мови, намагайтеся писати максимально простими реченнями, щоб уникнути нерозуміння через неправильний машинний переклад.
Варіант 2: замовлення оплачено, але ще не оброблено
- Відкрийте сайт AliExpress і клікніть по іконці «замовлення» .
 - Натисніть»очікується відправлення" .
 - Виберіть потрібний товар і клікніть " повідомлення продавцю» .
 - Введіть повідомлення і відправте його за допомогою синьої іконки з літачком.
 
Варіант 3: Товар вже відправлений
Якщо продавець відправив товар, але не надав трек-номер (або дав, але невірний), краще заздалегідь зв'язатися з ним для прояснення ситуації: якщо таймер замовлення вийде, є ризик втратити гроші.
Читайте також: як поскаржитися на продавця на AliExpress
Щоб написати повідомлення:
- Перейдіть до розділу»всі замовлення" і клікніть " замовлення відправлено» .
 - Виберіть потрібну позицію та натисніть " повідомлення продавцю» .
 - Надрукуйте текст і відправте його кліком по синій іконці.
 
Варіант 4: питання по асортименту магазину
- Відкрийте головну сторінку Магазину і клікніть по його назві.
 - Натисніть " Зв'язатися зараз» .
 - Напишіть повідомлення і клікніть по синьому значку, щоб відправити.
 

Варіант 5: уточнення Спецпропозиції
Щоб задати питання з приводу пропозиції з розсилки продавця:
- Клікніть по іконці " Мої повідомлення» .
 - У списку чатів виберіть потрібний магазин.
 - Впишіть текст і відішліть його, клікнувши по синій стрілочці.
 

Спосіб 2: Мобільний додаток
Додаток AliExpress також дає можливість зв'язатися з продавцем з різних приводів.
Варіант 1: Вибір і замовлення товару
Щоб задати питання з приводу обраної позиції:
- Перейдіть на картку потрібної речі і натисніть кнопку»Чат" .
 - Напишіть повідомлення і відправте його за допомогою стрілочки.
 

Читайте також: як знайти найдешевші товари на AliExpress
Якщо замовлення ще НЕ відправлено:
- На головній сторінці мобільного додатка виберіть розділ " мій профіль» .
 - Тапніте по кнопці»очікується відправлення" .
 - Натисніть на назву потрібного товару.
 - Впишіть текст і тапніте по стрілочці, щоб відправити його.
 
Якщо є питання з приводу товару, який вже в дорозі:
- Відкрийте головну сторінку та натисніть " мій профіль» .
 - Виберіть розділ " замовлення відправлено» .
 - Тапніте по картці товару, щоб відкрити детальну інформацію.
 - Натисніть " Зв'язатися з продавцем» .
 - Напишіть текст і тапніте по кнопці відправки повідомлення.
 

Варіант 2: Загальні питання
Щоб задати питання з приводу асортименту або роботи магазину:
- Перейдіть на головну сторінку магазину та натисніть кнопку»написати" .
 - Введіть повідомлення та надішліть його продавцю.
 

Якщо потрібно уточнити особливості пропозиції або іншої інформації з розсилки продавця:
- Відкрийте програму та натисніть на значок»повідомлення" в нижній частині.
 - Виберіть чат з потрібним продавцем.
 - Напишіть своє питання і натисніть на іконку з літачком, щоб відправити його.
 

                        