Створення відповідей на відгуки в Яндекс.Карта

Варіант 1: Коментар Користувача

По необхідності відгуки на Яндекс.Картах можна коментувати, використовуючи стандартні інструменти, але, на жаль, тільки через інші сервіси компанії, пов'язані з потрібною організацією і надають необхідну можливість. Зокрема, ми розглянемо методи з використанням пошукової системи і особистого кабінету користувача.

Перейти до Яндекс.Карта
Перейти до пошуку Яндекс

Спосіб 1: Особистий кабінет

  1. Незважаючи на те, що самі Яндекс.карти не надають форми для створення відповідей на відгуки, можна вдатися до особистого кабінету користувача, який залишив оцінку. Щоб це зробити, відкрийте картку потрібного об'єкта на карті і перейдіть в розділ " відгуки» .
  2. Переход к списку отзывов на сайте сервиса Яндекс.Карты
  3. Відшукавши думку із загального списку коментарів, клацніть по імені користувача над виставленою оцінкою. Це дозволить перейти в Особистий кабінет Яндекса.
  4. Переход к личному кабинету пользователя через Яндекс.Карты
  5. Через Головне меню перейдіть на вкладку»місця" і натисніть »коментувати" в блоці з потрібним відкликанням. Значно спростити пошук можна за допомогою стандартного поєднання клавіш «CTRL+F» в будь-якому браузері, використовуючи в якості запиту назву організації на Яндекс.Карта.
  6. Переход к созданию комментария на отзыв о месте в личном кабинете Яндекса
  7. Опинившись у вікні Створення відповідей, заповніть текстове поле " ваш коментар» і натисніть по значку стрілочки, щоб зробити публікацію. Врахуйте, що відгук з'явиться не відразу, а тільки після модерації, що займає, як правило, до двох робочих днів. Создание ответа на отзыв о места в личном кабинете Яндекса

    Даний спосіб є найбільш рекомендованим, якщо ви відповідаєте на свіжі відгуки. Якщо ж оцінка виставлена досить давно і за цей час користувач виявляв значну активність, буде дуже складно знайти потрібне місце в особистому кабінеті.

Спосіб 2: Картка організації

  1. Так як відгуки в Яндекс.Картах безпосередньо пов'язані з організаціями в Яндекс.Довіднику, можна створити відповідь через картку компанії в пошуковій системі. Для цього скористайтеся пошуком, щоб знайти потрібне місце, і в правій частині сторінки з результатами клацніть по блоку»відгуки" .
  2. Переход к списку отзывов об организации в Яндекс.Поиске
  3. Перебуваючи на однойменній вкладці у спливаючому вікні, знайдіть потрібний коментар і клікніть»відповісти" . В результаті повинно буде з'явитися текстове поле.
  4. Переход к созданию ответа на отзыв об организации в Яндекс.Поиске
  5. Заповніть форму створення відповіді на свій розсуд, не забуваючи враховувати загальні правила Яндекса. Для завершення та публікації використовуйте кнопку»надіслати" .
  6. Создание ответа на отзыв об организации в Яндекс.Поиске

Як уже згадувалося, місця в Яндекс.Картах безпосередньо пов'язані з організаціями, і тому представлені способи, цілком можливо, не є єдиними рішеннями. Однак ми все ж обмежимося тільки двома варіантами, що дозволяють без проблем виконати потрібну задачу.

Варіант 2: офіційна відповідь організації

Крім відповідей на відгуки, створювані від імені звичайних користувачів, на Яндекс.Картах можна зустріти офіційні коментарі від власників організації. Якщо ви самі виступаєте в ролі адміністратора і володієте доступом до панелі управління в Яндекс.Довіднику, створити такого роду відповідь можна на сторінці»відгуки" у розділі " Про організацію» .

Детальніше: створення відповідей на відгуки в Яндексі

Создание ответа на отзыв об организации через Яндекс.Справочник

Тут, як і у випадку з карткою в пошуку, потрібно скористатися посиланням»відповісти" під потрібним відгуком, заповнити текстове поле і зробити публікацію. Незважаючи на те, що відповідь офіційна, модерація все одно є обов'язковою, і тому коментар з'явиться через деякий час.

більше статей на цю тему: