Зміст
Вміст папки Яндекс Диска збігається з даними на сервері завдяки синхронізації. Відповідно, якщо вона не працює, то втрачається сенс використання програмної версії сховища. Тому виправленням ситуації потрібно зайнятися якомога швидше.
Причини проблем із синхронізацією Диска та їх вирішення
Спосіб вирішення проблеми буде залежати від причини її виникнення. У будь-якому з випадків розібратися, чому Яндекс Диск не синхронізується, можна самостійно, не витративши багато часу.
Причина 1: Синхронізація не ввімкнена
Для початку найочевиднішим буде перевірити, чи включена синхронізація в програмі. Для цього клікніть по значку Яндекс Диска і вгорі вікна дізнайтеся про її стан. Для включення натисніть відповідну кнопку.
Причина 2: Неполадки інтернет-з'єднання
Якщо у вікні програми, ви побачите повідомлення " Помилка підключення» , значить, логічно буде перевірити, чи підключений комп'ютер до Інтернету.
Для перевірки інтернет-з'єднання натисніть на значок «мережа» . При необхідності підключіться до робочої мережі.
Зверніть також увагу на стан поточного підключення. Тут має бути статус " Доступ до Інтернету» . В іншому випадку потрібно звертатися до провайдера, який зобов'язаний вирішити проблему з підключенням.
Іноді помилка може виникати через низьку швидкість інтернет-з'єднання. Тому потрібно спробувати запустити синхронізацію, відключивши інші додатки, що використовують Інтернет.
Причина 3: немає місця в сховищі
Можливо, на вашому Яндекс Диску просто закінчилося місце, і новим файлів нікуди завантажуватися. Щоб це перевірити, перейдіть на сторінку «хмари» і подивіться на шкалу його наповненості. Вона розташована внизу бічної колонки.
Для роботи синхронізації сховище потрібно Очистити або розширити .
Причина 4: Синхронізація блокується антивірусом
У рідкісних випадках антивірусна програма може блокувати роботу синхронізації Яндекс Диска. Спробуйте ненадовго відключити її і поспостерігати результат.
Але пам'ятайте, що не рекомендується залишати комп'ютер без захисту на тривалий час. Якщо синхронізація не працює через антивіруса, то краще поставити Яндекс Диск в виключення.
Детальніше: Як додати програму в виключення антивіруса
Причина 5: не синхронізуються окремі файли
Деякі файли можуть не синхронізуватися тому що:
- Вага цих файлів занадто велика, щоб вмістити їх у сховище;
- Ці файли використовуються іншими програмами.
У першому випадку потрібно подбати про вільне місце на диску, а в другому – позакривати всі програми, де відкритий проблемний файл.
На замітку: файли об'ємом більше 10 Гб на Яндекс Диск завантажити взагалі не можна.
Причина 6: Блокування Яндекса на Україні
У зв'язку з недавніми нововведеннями в законодавстві України, Яндекс і всі його сервіси перестали бути доступними для користувачів цієї країни. Робота синхронізації Яндекс Диска також під питанням, тому що обмін даними відбувається з серверами Яндекса. Фахівці цієї компанія роблять все можливе для вирішення проблеми, але поки українці змушені шукати шляхи обходу блокування самостійно.
Відновити роботу синхронізації можна спробувати, використовуючи підключення за технологією VPN. Але в даному випадку мова не йде про численні розширення для браузерів &8212; вам знадобиться окремий додаток VPN, щоб шифрувалися підключення всіх додатків, в тому числі і Яндекс Диска.
Детальніше: програми для зміни IP
Повідомлення про помилку
Якщо не один з наведених методів не допомагає, то правильно буде повідомити про проблему розробникам. Для цього натисніть на значок налаштувань, Наведіть курсор на пункт «Довідка» і виберіть " повідомити в Яндекс про помилку» .
Далі ви потрапите на сторінку з описом можливих причин, внизу якої буде форма зворотного зв'язку. Заповніть всі поля, як можна докладніше описавши проблему, і натисніть кнопку»надіслати" .
Незабаром Ви отримаєте відповідь від служби підтримки по вашій проблемі.
Для своєчасної зміни Даних в сховище повинна бути включена синхронізація в програмі Яндекс Диск. Для її роботи комп'ютер повинен бути підключений до Інтернету, в «хмарі» має бути достатньо місця для нових файлів, а самі файли не повинні бути відкриті в інших програмах. Якщо причину проблем із синхронізацією не вдалося з'ясувати, зверніться в службу підтримки Яндекса.