Зміст
Варіант 1: несправності в роботі Динаміка
Відсутність вхідного звуку в Zoom на телефоні найчастіше пов'язано з недостатньо високою гучністю Динаміка, що можна легко виправити шляхом затиснення відповідної бічної кнопки. Також потрібні елементи представлені в рамках панелі управління, що актуально для будь-яких мобільних пристроїв.
Детальніше: увімкнення вхідного звуку в Zoom на телефоні
Крім низького рівня гучності, в досить рідкісних випадках причиною можуть бути несправності на серверній стороні месенджера, в роботі самого додатка або смартфона. Як би там не було, всі варіанти вже були нами раніше розглянуті в рамках іншої інструкції на сайті за вказаним посиланням.
Детальніше: Чому не чути співрозмовника в Zoom на телефоні
Додатково обов'язково спробуйте відключення або навпаки підключення зовнішніх навушників. Якщо проблеми пов'язані з пристроєм, підключення навушників може стати тимчасовим рішенням і підтвердженням, що пристрій потребує ремонту.
Варіант 2: несправності в роботі мікрофона
Якщо співрозмовники постійно скаржаться на відсутність звуку з вашого боку, як правило, пов'язано це з неправильно працюючим або зовсім несправним мікрофоном. Для початку необхідно відкрити параметри програми в системних " Налаштуваннях» і задіяти мікрофон за допомогою відповідного повзунка.
Детальніше: включення мікрофона в Zoom на телефоні
При відсутності позитивних результатів після зазначеного дії необхідно в обов'язковому порядку спробувати виконати повну переустановку додатки. Особливо актуально це в тому випадку, якщо мікрофон перестав працювати після чергового оновлення програми або внаслідок будь-яких системних збоїв.
Детальніше: усунення проблем з роботою мікрофона в Zoom на телефоні
Не варто також ігнорувати можливість поломки пристрою, що можна легко перевірити за допомогою стандартних додатків на зразок " Диктофона» . Якщо звук не записується навіть таким чином, доведеться звернутися в сервісний центр, тоді як тимчасовим рішенням може стати згадане раніше використання зовнішньої гарнітури.