Посібник із налаштування сервера в TeamSpeak

Після того, як ви створили власний сервер в TeamSpeak , вам потрібно перейти до його точного налаштування, щоб забезпечити його стабільну та комфортну роботу для всіх користувачів. Всього існує кілька параметрів, які рекомендується налаштувати під себе.

Читайте також: створення сервера в TeamSpeak

Налаштування сервера TeamSpeak

Ви, як головний адміністратор, зможете повністю налаштувати будь-який параметр вашого сервера &8212; від іконок груп до обмеження доступу певним користувачам. Давайте ж розберемо по черзі кожен елемент настройки.

Включаємо розширені налаштування привілеїв

В першу чергу, необхідно налаштувати цей параметр, так завдяки йому буде здійснюватися подальша настройка деяких важливих елементів. Необхідно зробити кілька простих дій:

  1. У Тімспіку натисніть на вкладку «інструменти» , після чого перейдіть в розділ »Параметри" . Також це можна зробити комбінацією клавіш Alt + P .
  2. Параметры TeamSpeak
  3. Тепер у розділі»додаток" вам необхідно знайти пункт " розширена система прав» і поставити галочку навпроти неї.
  4. Расширенная система прав TeamSpeak
  5. Натисніть " застосувати» , щоб настройка вступила в силу.

Тепер, після включення розширених налаштувань, ви можете приступити до редагування інших параметрів.

Налаштовуємо автоматичний вхід на сервер

Якщо ви збираєтеся використовувати в основному тільки один свій сервер, то для того, щоб постійно не вводити адресу і пароль, можна налаштувати автоматичний вхід при запуску TeamSpeak. Розглянемо всі кроки:

  1. Після того, як ви підключилися до потрібного сервера, перейдіть у вкладку»Закладки" і виберете пункт " додати в закладки» .
  2. Закладки TeamSpeak
  3. Тепер перед вами відкрилося вікно з базовими настройками при додаванні в закладки. Відредагуйте необхідні параметри при потребі.
  4. Добавление сервера в закладки TeamSpeak
  5. Щоб відкрити меню з пунктом " підключення під час запуску» , необхідно натиснути на " Розширені опції» , що знаходиться в нижній частині відкритого вікна " Мої закладки TeamSpeak» .
  6. Открытие расширенных опций закладок TeamSpeak
  7. Тепер вам необхідно знайти пункт " підключення під час запуску» і поставити галочку навпроти нього.
  8. Подключаться к серверу при запуске TeamSpeak
  9. Також, якщо необхідно, ви можете вписати необхідний канал, щоб при підключенні до сервера, ви автоматично входили в потрібну кімнату.
Канал по умолчанию TeamSpeak

Натисніть кнопку " застосувати» , щоб налаштування вступили в силу. На цьому процедура закінчена. Тепер при вході в додаток вас автоматично буде підключати до вибраного сервера.

Налаштовуємо спливаючі оголошення при вході на сервер

Якщо ви хочете показувати будь-яку текстову рекламу при вході на ваш сервер або у вас є інформація, яку ви хочете донести для гостей, то ви можете налаштувати спливаюче повідомлення, яке буде показуватися користувачеві кожен раз, як він буде підключатися до вашого сервера. Для цього вам необхідно:

  1. Натиснути правою кнопкою миші по своєму серверу і вибрати " редагувати віртуальний сервер» .
  2. Редактировать виртуальный сервер TeamSpeak
  3. Відкрити додаткові налаштування, натиснувши на кнопку " більше» .
  4. Вкладка больше в управлении сервером TeamSpeak
  5. Тепер у розділі " повідомлення хоста» ви можете написати текст повідомлення у відведеній для цього рядку, після чого необхідно вибрати режим повідомлення " показувати модальне повідомлення (MODAL)» .
  6. Выставление сообщения хоста TeamSpeak
  7. Застосуйте налаштування, після чого підключіться до сервера. Якщо ви зробили все правильно, то побачите подібне повідомлення, Тільки з вашим текстом:
Демонстрация уведомления TeamSpeak

Забороняємо гостям ходити по кімнатах

Досить часто буває необхідним налаштувати спеціальні умови для гостей сервера. Особливо це стосується вільного переміщення гостей по каналах. Тобто, за замовчуванням, вони можуть переходити з каналу на канал скільки завгодно разів, і ніхто не може цього їм заборонити. Тому необхідно встановити на це обмеження.

  1. Перейдіть на вкладку " дозволи» , після чого виберете пункт " групи серверів» . Перейти в це меню можна також комбінацією клавіш Ctrl + F1 , яка налаштована за замовчуванням.
  2. Группы сервера TeamSpeak
  3. Тепер в списку з лівого боку виберете пункт «Guest» , після чого перед вами відкриються всі можливі настройки з цією групою користувачів.
  4. Группа гости TeamSpeak
  5. Далі вам необхідно розкрити розділ»канали" , після чого – »Доступ" , де зніміть галочки з трьох пунктів: " приєднатися до постійних каналів» , " приєднатися до напівпостійних каналів» і " приєднатися до тимчасових каналів» .
Ограничение перехода по каналам для гостей сервера TeamSpeak

Знявши ці галочки, ви забороните гостям вільно переміщатися по всіх трьох видах каналів вашого сервера. При вході вони будуть поміщені в окрему кімнату, де зможуть отримати запрошення в кімнату або ж зможуть створити свій власний канал.

Забороняємо гостям бачити, хто сидить в кімнатах

За замовчуванням все налаштовано так, що користувач, який перебуває в одній кімнаті, може переглядати, хто приєднаний до іншого каналу. Якщо ви хочете прибрати цю можливість, то вам необхідно:

  1. Перейдіть на вкладку " дозволи» і виберете пункт " групи серверів» , далі перейдіть до «Guest» і розгорніть розділ «канали» . Тобто, вам просто необхідно повторити все те, що було описано вище.
  2. Тепер розкрийте розділ»Доступ" і змініть параметр «дозвіл на підписку на канал» , виставивши значення «-1» .
Разрешение просмотра участников канала TeamSpeak

Тепер гості не зможуть підписатися на канали, ніж ви і обмежите їх доступ до перегляду учасників кімнат.

Налаштовуємо сортування по групах

Якщо у вас є кілька груп і Вам необхідно зробити сортування, перемістити деякі групи вище або зробити їх в певній послідовності, то для цього є відповідний параметр в Налаштуваннях групи, щоб налаштувати привілеї для кожної з груп.

  1. Перейдіть до " дозволи» , " групи серверів» .
  2. Группы сервера TeamSpeak
  3. Тепер виберете необхідну групу і в налаштуванні відкрийте розділ «група» .
  4. Сортировка групп TeamSpeak
  5. Тепер змініть значення в пункті «ідентифікатор сортування групи» на необхідне значення. Виконайте ту ж операцію з усіма необхідними групами.

    На цьому сортування груп закінчено. Тепер у кожної з них виставлена своя привілей. Зверніть увагу, що у групи «Guest» , тобто, гості, найнижча привілей. Тому ви можете не виставляти дане значення, щоб ця група перебувала завжди в самому низу.

Це не все, що ви можете зробити з налаштуваннями сервера. Так, як їх багато, і не всі вони знадобляться для кожного користувача, описувати їх просто немає сенсу. Головне пам'ятайте, що для здійснення більшості налаштувань необхідно включити розширену систему прав.

більше статей на цю тему: