Виправлення помилки "Партнер не підключений до маршрутизатора" в TeamViewer

TeamViewer партнер не подключен к маршрутизатору
При роботі з програмою TeamViewer можуть виникати різні помилки. Одна з таких - »Партнер не підключений до маршрутизатора". З'являється вона не часто, але все ж іноді буває. Давайте розберемося, що ж робити в такому випадку.

Усуваємо помилку

Є кілька причин її виникнення. Варто розглянути кожну з них.

Причина 1: Torrent-програма

Це основна причина. Торрент-програми можуть заважати роботі TeamViewer, тому слід їх відключити. Розглянемо на прикладі клієнта uTorrent :

  1. У нижньому меню знаходимо значок програми.
  2. Значок программы UTorrent
  3. Натискаємо по ньому правою кнопкою миші і вибираємо»вихід" .
  4. Кликаем выход из Utorrent

Причина 2: низька швидкість інтернету

Це також може бути причиною, хоча і рідко. Швидкість повинна бути аж надто низькою.

Перевірте швидкість інтернету

У такому випадку, на жаль, допоможе лише зміна інтернет-провайдера або тарифного плану на той, що з більш високою швидкістю.

Висновок

Ось і всі причини. Головне те, що обов'язково перед роботою з TeamViewer ви і Ваш партнер повинні відключити торрент-клієнти та інші програми, активно споживають інтернет.

більше статей на цю тему: